Niedziela dla włosów z nowościami

 Wpadłam na pomysł, że warto dać nową serię na bloga. Żeby nie było nudno. Więc od dzisiaj w każdą niedzielę będzie bardziej zlożona pielęgnacja. Mam wtedy więcej czasu na zadbanie o wlosy. Bardzo chętnie będę się tym z Wami dzielić.
Dzisiaj testowałam dwie nowości zakupione w Rossmann. Szampon ISANA MED z mocznikiem i olejek Garnier z olejkiem arganowym i z nasion kamelii. 
Dawno nie robiłam też peelingu skóry głowy, a dzisiaj była ku temu okazja. Brązowy cukier zmieszalam z szamponem w stosunku 2:2 (2 łyżki cukru i 2 łyżki szamponu). I umyłam włosy wykonując masaż skalpu przez 2-3 minuty. Spłukalam letnią wodą, nie nakładalam żadnej odżywki, ponieważ ostatnio były obciążone. Wytarłam włosy w bawełnianą koszulkę i nałożyłam na końce serum Garnier. Bardzo podoba mi się jego zapach i to, że nie obciąża końcówek. 

Jestem zadowolona z dzisiejszej pielęgnacji. Włosy są miękkie, błyszczące, dobrze się układają. Dla mnie duży plus. :)

Buziaki ;*






                                                            
   
                

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz