Podsumowanie trzymiesięcznej kuracji Biotebal


Dziś nadszedł dzień zakończenia kuracji lekiem Biotebal. Kurację rozpoczęłam 16.03.2017. Biotebal brałam w połączeniu z witaminami Multivitaminum AMS Forte. Są one dobrym uzupełnieniem takiej kuracji. Jeżeli chodzi o dawkowanie Biotebal brałam raz dziennie po posiłku, natomiast witaminy 2 razy dziennie w trakcie posiłku. Efekty pojawiły się dosyć szybko. 

Co zauważyłam?
Przede wszystkim włosy zaczęły szybciej rosnąć, stały się mocniejsze, pojawiło się dużo 'baby hair', wypadanie zostało zmniejszone. Na początku kuracji miały 57cm, aktualnie nieco ponad 63cm. Jak na trzy miesiące kuracji uważam, że to bardzo dobry wynik. Paznokcie również szybciej rosły i wzmocniły się. 

Tabletki Biotebal są małe, płaskie, białe, a Multivitaminum AMS Forte bardziej okrągłe i żółte. Nie miałam problemu z ich przyjmowaniem. 

Jestem zadowolona z działania tego 'duetu'. Będę kontynuować przyjmowanie witamin, ale tym razem w połączeniu z suplementem diety Humavit Skrzyp i Pokrzywa. Zaczynam od jutra. A jeżeli chodzi o Biotebal to chętnie powtórzę trzymiesięczną kurację jesienią. Biotebal kosztuje 22,49zł a Multivitaminum AMS Forte 4,49zł lub 8,99zł (w zależności od ilości tabletek w opakowaniu), polecam zamawiać na Doz.pl, ponieważ ceny nie są wygórowane. 

Buziaki :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz