Mgiełka do włosów z filtrem UV


W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam przepis na mgiełkę, którą możecie bez problemu przygotować w domu ze składników, które zapewne każdy z Was ma w kuchni. Taka mgiełka dobrze zabezpiecza włosy i nawilża je. 

Co potrzebujemy? 
* około 50ml wody przegotowanej lub niegazowanej mineralnej
*  jedną łyżkę wybranego oleju,ja dałam olej z nasion malin Etja, ponieważ chroni włosy przed szkodliwym działaniem promieni UV.
* łyżeczka żelu z siemienia lnianego
* kilka pompek serum silikonowego. Jeżeli chcecie, żeby włosy były bardziej wygładzone i dociążone możecie dać więcej. Ja dałam dwie. 
* kilka kropli olejku eterycznego, u mnie jest to olejek cytrynowy Etja
*butelka z atomizerem
Dodatki opcjonalne: kwas hialuronowy, sok aloesowy, witamina E, gliceryna lub woda różana. Są to składniki silnie nawilżające więc sprawdzą się u osób, które chcą nawilżyć suche i spuszone włosy. 

Do buteleczki wlewamy wodę. Dodajemy wszystkie składniki, zakręcamy i potrząsamy chwilę. I gotowe.
Taki produkt jest lekki, nie obciąża włosów, wygładza je, nawilża i chroni. Sprawdza się po myciu na mokre włosy, a także na suche przed rozczesaniem. 

Lubicie mgiełki DIY ?
Buziaki :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz