Maseczka z kakao

 Przez ponad rok dbania o włosy próbowałam różnych maseczek na włosy, zarówno tych domowych jak i takich 'gotowych'. Jednak moim faworytem jest maseczka z kakao.


Jak działa kakao na włosy? 

*wygładza
*nawilża
*odżywia
*sprawia, że włosy są miękkie błyszczące

Jak przygotować maseczkę? 

Potrzebujemy:
*łyżkę maski lub odżywki (ja dałam Kallos Aloe)
*1 żółtko (zamiast żółtka możecie dodać oliwę z oliwek lub olej kokosowy)
*łyżeczkę kakao

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszałam, mieszankę nałożyłam na mokre włosy, od ucha w dół, zrobiłam koka i zawinęłam folią spożywczą. Po 30 minutach spłukałam i umyłam włosy szamponem Biovax Złote Algi&Kawior. 


Efekt? 
Włosy miękkie,'sypkie', błyszczące i ten cudowny zapach kakao. Jestem bardzo zadowolona. To jedna z moich ulubionych maseczek DIY na włosy. 


A jakie maseczki Wy lubicie?
Buziak :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz