Orzeźwiająca Niedziela dla włosów


Staram się aby każda Niedziela dla włosów zawierała coś nowego. Żebyście mogli się inspirować lub dowiedzieć czegoś więcej na temat mojej pielęgnacji włosów. Ja też lubię nowości w pielęgnacji. W taki sposób mogę się dowiedzieć co pasuje moim włosom a co nie.


Na godzinkę przed myciem nałożyłam olej ze słodkich migdałów BIO. Na chwilę obecną jest to mój ulubiony olej. Zmyłam go Kallosem Color. Włosy umylam szamponem ISANA Med 5% Urea (zostało mi na jedno użycie, recencja TUTAJ). Do ostatniego płukania użyłam płukanki miętowej. (Jest to nowość w mojej pielęgnacji. Użyłam świeżej mięty z ogródka, cztery gałązki zalałam 0.5 litra wody i zostawiłam do ostudzenia). Na koniec wtarłam Jantar w skalp i zabezpieczylam końcówki olejkiem Garnier. 

Włosy po tej płukance są błyszczące, miękkie, pięknie pachną. A skóra głowy jest przyjemnie odświeżona. Płukankę miętową można śmiało robić w upalne dni. Najlepsza jest świeża mięta z ogródka.  Nie polecam takiej w torebkach.

Buziak :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz