Jantar | Najlepsza wcierka na porost włosów

 Niemalże każda włosomaniaczka trafiła na słynną wcierkę Jantar. Jednym ona służy a innym nie. Ile ludzi, tyle opinii. Ja akurat byłam i nadal jestem zadowolona z jej działania. Była to moja pierwsza wcierka. Stosowałam ją na samym początku mojej przygody z zapuszczaniem włosów przez kilka miesięcy, dopóki nie zrobili nowej wersji. Z ciekawości skusiłam się także na tą nową wersję, jednakże nie przyniosła takich efektów jak poprzednia. Po analizie składów spostrzegłam kilka zmian w nowej wersji, być może to było przyczyną braku efektów. 
SKŁAD:
* Aqua (woda)
* Propylene Glycol (nawilżacz)
* Glucose (glukoza)
* Calendula Officilnalis Extract (ekstrakt z nagietka)
* Chamomilla Recutita Extract (ekstrakt z rumianku)
* Rosmarinus Officinalis Extract (ekstrakt z rozmarynu)
* Salvia Officinalis Extract (ekstrakt z szałwii)
* Pinus Sylvestris Extract (ekstrakt z sosny zwyczajnej)
* Arnica Montana Extract (ekstrakt z arniki górskiej)
* Arctium Majus Extract (ekstrakt z łopianu)
* Citrus Medica Limonnum Extract (ekstrakt z cytryny)
* Hedera Helix Extract (ekstrakt z bluszczu pospolitego)
* Tropaeolum Majus Extract (ekstrakt z rukwi wodnej)
* Nasturtium Officinalis Extract (ekstrakt z nasturcji)
* Amber Extract (tytułowy składnik-ekstrakt z bursztynu)
* Disodium Cystinyl Disuccinate
* Panax Ginseng (żeńszeń)
* Arginine (arginina)
* Acetyl Tyrosine (tyrozyna) 
* Hydrolyzed Soy Protein (proteiny soi)
* Polyquaternium-11 (substancja antystatyczna)
* PEG 12 Dimethicone (silikon zmywalny wodą)
* Calcium Pantothenate (kwas pantotenowy/pantotenian wapnia)
* Zunc Gluconate (reguluje wydzielanie sebum) 
* Niacinamide (witamina B3)
* Ornithione HCI (aminokwas)
* Citrulline (pochodna ornityny)
* Glucosamine HCI (glukozamina)
* Biotin (biotyna)
* Panthenol (pantenol)
* Polysorbate 20 (emulgator)
* Retinyl Palmitate (witamina A)
* Tocopherol (witamina E)
* Linoleic Acid (emolient, zagęszczacz)
* PABA (filtr UV)
* Triethonolamine (regulator pH)
* Carbomer (stabilizator)
* Parfum (zapach)
* 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol (konserwant)
* Methylodibromo Glutaronitrile (konserwant)
* Dipropylene Glycol (zapach)
* Limonene (zapach)
* Linalool (zapach)

Moim zdaniem skład jest bardzo dobry: 12 ekstraktów roślinnych, 5 witamin, bursztyn, nawilżacze.
Wcierek z tak dobrym składem jest niewiele. 


ZAPACH
Przypomina mi męskie perfumy. Jest delikatny i świeży. Po aplikacji nie jest wyczuwalny.

OPAKOWANIE
Szklana butelka, zakręcana. Wiele osób narzeka na trudności z wydobyciem wcierki, ja jednak nie miałam z tym nigdy problemu. Wylewałam odpowiednią ilość i wcierałam w skalp po myciu. Jeśli macie z tym problem można aplikować strzykawką lub przelać produkt do innej buteleczki, np. z atomizerem. 

DZIAŁANIE
Wcierka nie tylko przyspieszyła porost włosów, lecz także ograniczyła przetłuszczanie. Włosy wzmocniły się, pojawiły się 'baby hairs'. Jestem zadowolona z działania tego produktu.

Na chwilę obecną wcierkę w starej wersji można dostać w Biedronce za około 9zł. Warto się skusić za taką cenę, tym bardziej, że produkt jest naprawdę skuteczny.

Lubicie wcierkę Jantar?
Buziak ;*





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz